vrijdag 23 augustus 2013

Hair inspiration

Hee hoi!
Ik ben weer terug van vakantie en dat betekend dat ik weer lekker kan gaan bloggen, yiehaa! Op vakantie kwam ik op de inspiratie van dit artikel door naar mijn eigen haar te kijken: ik ben er namelijk zat van! Ik heb van mezelf donkerblond stijl haar met een dikke structuur. Door de kapper heb ik het in laagjes laten knippen, en het is ongeveer 40 cm lang! Ik vind op zich de lengte wel goed, al mag het ook wel ietsjes korter, maar de laagjes ben ik zat! Tenminste, hoe ze bij mij zijn geknipt, ik vind het een beetje saai worden! Daarom ben ik op internet gaan zoeken naar inspiration voor nieuwe kapsels met stijl haar, en die ga ik vandaag met jullie delen (sorry curly girls!). Wie weet loop ik binnenkort wel met een van deze kapsels rond. Enjoy! (het zijn btw allemaal kapsels goedgekeurd door celebs, want ze dragen ze zelf! ;))
Kate Hudson
 Het eerste kapsel is van Kate Hudson, ze heeft een lok aan de rechterkant (voor jullie nu links) van haar gezicht wat haar kapsel zeker een stuk minder saai maakt als je het los draagt. Ook kan ze haar lok makkelijk weer wegwerken door het met een knipje aan de zijkant van haar haar te bevestigen, als ze er bijvoorbeeld een keertje zat van is :). I like!
Jennifer Anistion
Jennifer heeft een lob (long bob), en wauw wat staat dat haar goed! De lob is een kapsel voor mensen die niet al te veel tijd aan hun haar willen besteden, maar toch voor een wat pittigere uitstraling willen gaan: perfect!
Kate Bosworth
Kijk eens hoe cute maar tegelijkertijd hoe stoer deze lob bij Kate Bosworth staat, like like like! Haar lob is net iets langer dan Jennifer's lob. Als je voor het kapsel van Jennifer wilt gaan is dit een goede tussenstap om het niet in één keer groots aan te pakken! :)
Rihanna
Rihanna had ook een tijdje een lob, maar dan net iets anders! Aan de linkerkant van haar gezicht had ze haar haar net iets langer en wilder dan aan de rechter kant van haar gezicht, als je het mij vraagt erg leuk!
Sienna Miller
De laagjes die Sienna in haar kapsel heeft vind ik wel echt super gaaf! Vanuit haar gezicht worden haar lokken steeds een beetje langer, en de lokken achter op haar hoofd hebben uiteindelijk dezelfde lengte. Iets simpels dat je haar en gezicht een stuk meer pit geeft!
Rachel Bilson
Net als Kate Hudson (scrol even naar boven ;)) heeft Rachel Bilson een lok, maar dan aan beide kanten van haar gezicht! Ook zijn haar lokken een stuk langer en minder opvallend dan die van Kate, maar toch geven ze een leuke twist aan het saaie 'lang stijl haar'-kapsel wat ze zonder beide lokken zou hebben. 
Victoria Justice
Victoria heeft omdat ze een schuine scheiding heeft aan de rechterzijde van haar gezicht haar lok links zitten. Zo'n lok nonchalant naar achter steken ziet er super leuk uit, zoals op bovenstaande foto te zien is. Victoria's lok is wat breder(/groter) dan bijv. de lok van Kate Hudson, waardoor het soms ook wel eens op een schuine pony lijkt: ook erg leuk! :)
Dit waren zeven kapsels die ik zelf super mooi vind, en zelf wel zou willen hebben! Hopelijk hebben de meiden met straight hair hier wat aan gehad! Have fun binnenkort bij de kapper! ;)
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks voor je reactie, super lief! Je kan altijd een antwoord terug verwachten, en als jij zelf ook een blog hebt bekijk ik die met plezier! ♥