maandag 27 mei 2013

My birthday wishlist!

Hey! 
Over ongeveer een maand is mijn verjaardag. Elk jaar is het weer gedoe met het bedenken van leuke verjaardagscadeaus. Dus ik dacht dit jaar; nu doe ik het anders! Ik ben een paar weken geleden begonnen met het maken van een lijstje, die ik af en toe bijwerk. Vandaag deel ik dit lijstje met jullie, en ik hoop dat jullie er inspiratie mee op doen! De cadeaus staan NIET op volgorde met wat ik het liefste wil. Bij alle cadeaus heb ik een voorbeeld, van deze voorbeelden is de site met een link vermeld en staan de prijzen erbij.
Geurkaarsen
Ik ben dol op geurkaarsen in leuke potjes, zoals de geurkaarsen hierboven. Ze fleuren je kamer enorm op en ruiken ook nog eens super lekker! De geurkaarsen op het plaatje kun je hier kopen voor maar €4,95! (excl. verzending)
Parfum
Ook ben ik dol op parfum, ik draag het eigenlijk elke dag wel! Ik wil heel graag nog de parfum van Lady Gaga, zie hierboven, en de parfum van Katy Perry (met het leuke kattenhoofdje). Als ik moest kiezen zou ik toch voor die van Lady Gaga gaan. Ook ben ik dol op zoete geuren zoals Bruno Banani of wat frissere geuren van bijvoorbeeld Adidas. De parfum van Lady Gaga (30ml) + gratis shower (200ml) gel kost €24,95.
Doucheradio
Tijdens het douchen luister ik altijd muziek via mijn telefoon, die ik in een washandje wikkel en dan boven op de rand van de douche neerleg. De dampen en vocht is super slecht voor mijn telefoon, en daarom wil ik heel graag een doucheradio. Nu ben ik helemaal verliefd op de doucheradio hierboven, want met dit schattige eendje kun je zelfs in bad. Waaaah I want it! Het eendje kost €19,99 wat ik best goedkoop vind, en is hier te koop.
Bedbank
Ik wil heel graag een tweepersoonsbed op mijn kamer. Maar omdat dat waarschijnlijk niet past, moet ik genoegen nemen met een bedbank (hoezo verwend...). En dat komt me eigenlijk ook veel beter uit, want dan heb ik ook een goede hangplek tijdens het tv kijken. De bedbank hierboven is van IKEA (€249), als ik ooit een bedbank krijg is het deze waarschijnlijk niet omdat het niet echt bij mijn kamer past (en iets te groot is waarschijnlijk). Maar toch een leuke bank, misschien iets voor jou kamer?
Cowboybag
Ik ben echt dol op bruine cowboybags. De tas hierboven ziet er precies uit zoals ik hem graag wil, alleen is die wel wat aan de dure kant. De tas kost €129,95 (slik...) maar dan heb je ook wat! Als ik een cowboybag voor mijn birthday krijg wordt het wel een goedkopere variant, maar dat maakt mij helemaal niks uit! Als het maar een bruine cowboybag is haha!
Gegraveerde ring
Het lijkt me heel tof om een ring te krijgen voor mijn verjaardag met daarin bijvoorbeeld mijn naam en geboorte datum. De ring hierboven kost €30,50 en is hier te koop. Ook lijkt het me leuk om van mijn (beste) vriendin een ring (of armband/ketting) te krijgen met bijvoorbeeld onze twee namen erin gegraveerd, maar zulke cadeautjes zijn het leukst als je ze spontaan krijgt en dat is dus niet echt iets waar ik om zou vragen.
Naked Palette by Urban Decay
Ik heb nog geen paletten in mijn bezit, eigenlijk alleen maar mono's, duo's en quatro oogschaduws. Een heel gaaf palette vind ik dit naked palette hierboven van Urban Decay. Hij kost $50,00 (omgerekend €38,64) en is te koop op de site van Urban Decay zelf. De kleuren zijn prachtig! De palette is wel prijzig, dus een dupe van dit palette zou ook al een geweldig cadeau zijn!
Sieraden
Ik ben dol op sieraden! De ketting hierboven vind ik erg leuk, net zoals de armband en ringen! Ze kosten €6,95 (2x) en €4,95. Je kunt ze hier kopen. Ik ben dol op allerlei soorten verschillende sieraden, dus als ik sieraden krijg voor mijn bday hoeven ze niet per se een look-a-like van hierboven te zijn! :)
Spaarvarken
Van mijn geliefde spaarvarken mist de onderkant, waardoor al mijn geld er uit valt: super zonde want mijn huidige spaarvarken is super cute. Ik vind een spaarvarken super handig om muntgeld in te bewaren, en het fleurt je kamer leuk op! De spaarvarken hierboven is niet bepaald cute zoals de spaarvarken die ik nu heb, maar hij ziet er wel grappig uit! Hij is hier te koop voor €19,95.
Nail art set
Iets wat zeker nog ontbreekt in mijn stash is een nail art set. De set hierboven is niet alleen heel erg uitgebreid, maar ook nog een schattig roze! En dat voor maar €9,95 omg I want it! 
Nagellak
En als ik dan toch een nail art set heb gekregen (hopelijk, en anders koop ik hem lekker zelf!) dan kan ik er ook wel gelijk een paar lakjes bij vragen. Ohmygoood deze pastelkleurige lakjes van de boozy shop zijn toch amazing en té cute! Je betaald €7,50 per lakje.
Ik wil met dit artikel niet arrogant of verwaand overkomen, ik wil jullie alleen inspiratie geven. Natuurlijk krijg ik nooit dit allemaal voor mijn verjaardag, en ook ga ik dit niet 'vragen' want meestal vraag ik vriendinnen om zelf wat te verzinnen. Onverwachte en persoonlijke cadeautjes zijn nog altijd het leukst om te krijgen! Hopelijk hebben jullie door dit artikel een beginnetje kunnen maken aan jullie birthday wishlist, en als je er al een had is die hopelijk een beetje langer geworden! En als je niet kunt wachten tot je birthday wens ik je veel shopplezier!
Bedankt voor het lezen van dit artikel & fijne maandag!
Kussss.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks voor je reactie, super lief! Je kan altijd een antwoord terug verwachten, en als jij zelf ook een blog hebt bekijk ik die met plezier! ♥