zondag 11 november 2012

Hallo!

Hoihoi!
Welkom op mijn blog 'myweeklybloglife'. Sinds vandaag 11-11-12 bestaat deze blog, en hopelijk blijft die nog lang bestaan! Mijn vorige blog 'inlovewiththewholeworld' beviel me ook wel, maar toch besloot ik over te stappen naar deze. Op dit blogaccount zal ik meer bloggen over lifestyle, en mijn eigen leventje. Natuurlijk komen er ook nog wel beauty en fashion artikels, en in de toekomst wss. ook wel weer video's. De video's op 'inlovewiththewholeworld' heb ik verwijderd, en ze zijn ook niet meer terug te vinden op VeraBeautyBlog. I'm sorry! Op 'inlovewiththewholeworld' poste ik 2 artikels per dag, maar hier stop ik per direct mee! Ik blog nu alleen nog maar wanneer ik zin en tijd heb! Binnenkort mijn eerste artikel, I hope you'll enjoy!
xoxo Me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks voor je reactie, super lief! Je kan altijd een antwoord terug verwachten, en als jij zelf ook een blog hebt bekijk ik die met plezier! ♥