zondag 9 juni 2013

H&M unboxing.

Hey ladies!
Vandaag heb ik een H&M unboxing in artikelvorm voor jullie! Maar eerst een belangrijke mededeling! Er komen de komende twee weken geen artikels aan, I'm sorry! De reden hiervoor is nogal voorspelbaar: school, ik weet dat klinkt nogal 'afgezaagd'; je hebt altijd nog wel wat tijd over om een artikeltje te schrijven. Maar de volgende twee weken zijn mijn laatste schoolweken, en ze zijn alles beslissend. Ik sta op dit moment namelijk op zitten blijven, en aan de cijfers te zien verandert dat ook niet 1 2 3. Er is wel nog een mogelijkheid om over te gaan, maar dan moet ik me wel 100% voor school gaan inzetten: en dat is dus ook wat ik ga doen! Ik kan hierbij echt geen afleiding gebruiken, dus ook artikels schrijven zit er niet in. Ik hoop dat jullie dit begrijpen.
Dan nu de unboxing! Ik heb vier shirtjes besteld bij de H&M, die ik vandaag binnen heb gekregen! Ik moest in totaal €26,54 betalen, dit is inclusief verzending. Ik laat de shirtjes in outfitvorm aan jullie zien.
Dit zijn de looks met de shirts. Ik zal ze één voor één bespreken. Ik vertel niet waar ik de andere kledingstukken in de looks vandaan heb, want sommige items zijn niet meer te koop. Wil je toch weten waar iets vandaan komt? Zet het dan even in de reacties, dan vertel ik je het!
1 - Lazy Sunday, het eerst shirtje heb ik expres een maat te groot gekocht omdat, zoals de naam van de outfit al verklapt, het mijn 'luie zondag'-shirt wordt. Joggingbroekje aan, oversized shirt er boven aan en lekkere warme pantoffels. Nu het zomer wordt ga ik zulke luie zondag middagjes wel missen, maar in de herfst zal ik dit shirt zeker veel gaan dragen. prijs: €9,95
2 - Cheerful Summer Day, dit shirt valt van zichzelf nogal groot uit. Je kan ook wel zeggen dat het een beetje vormloos is, zoals de meeste shirts van de H&M. Door het bij je broek in te doen zorg je er voor dat er al iets meer vorm in zit. Het shirtje is gemaakt van een apart stofje, en ziet er niet echt uit zoals ik verwacht had. Toch vind ik hem op zich wel leuk!  prijs: €7,-
3 - Lovely Summer Evening, dit shirtje is totaaaaal niet wat ik er van verwacht had. Hij is groot, vormloos en door de rare frutsels / stiekels / haartjes (wat zijn het, ik heb geen idee!?) lijkt het een beetje op een schapenvachtje. Dit wordt tien keer niks dacht ik, maar toen ik het combineerde met een strak hoog rokje vond ik het toch nog best leuk staan! Wel een beetje te warm voor deze tijd van het jaar, maar op een wat koelere avond kun je het zeker wel dragen! :) prijs: €7,-
4 - Sportif Saturday, de naam van deze look slaat op het rokje en heeft dus niks met het shirtje te maken... Dit shirtje van de H&M vind ik echt super leuk, toen ik hem zag op de site was ik meteen verliefd. Het heeft een babyblauwe kleur en is zoooo cute. Wel het nadeel aan dit shirt is dat hij echt van hele slechte kwaliteit is... Maar door hem voorzichtig te dragen en wassen kun je er zeker wel eventjes mee door. En voor maar 5 euro... Dan mag je ook niet klagen! prijs: €5,-
Dit zijn alle shirtjes! Ik heb even getwijfeld, maar ik heb uiteindelijk besloten ze allemaal te houden! Ik ben blij met alle shirtjes, en ik zal ze ongetwijfeld vaak gaan dragen!
Bye, tot over 2 weken!
xoxo

2 opmerkingen:

Thanks voor je reactie, super lief! Je kan altijd een antwoord terug verwachten, en als jij zelf ook een blog hebt bekijk ik die met plezier! ♥