woensdag 17 april 2013

Mijn favoriete oogpotlood herontdekt!

Hee ladiess!
Gisteren na eeuwen weer een artikeltje geschreven, en toen dacht ik vandaag "hoppa, we doen er gelijk nog een!". Ik ben in een goede writing mood kun je wel zeggen, en hopelijk houden we dat zo! 
Als je mij anderhalf jaar geleden zou vragen wat mijn favoriete make-up product was, dan zou ik met volle overtuiging zeggen "oogpotlood, for sure!". Ik droeg het namelijk elke dag op mijn waterlijn, en vond het een mooi effect geven aan mijn ogen. Nu draag ik het niet meer zo vaak, hè wat zeg ik; ik draag het haast nooit meer. Maar na vandaag, komt daar zeker verandering in! Want mijn favoriete oogpotlood van 'vroeger' heb ik herontdekt! Het potlood waar ik het over heb is de khôl & contour 16H van Bourjois Paris. Het was een van mijn eerste potloden, en na dat ik hem gekocht had was ik gelijk verliefd! Hij is zó creamy en fijn! En hij lijkt ook maar niet op te gaan! Én hij is waterproof, en... en... Oftewel: gewoon helemaal geweldig! Oké, oké, misschien prijs ik het nu teveel naar de hemel; maar dit potlood is gewoon top.
En ik heb trouwens niet alleen deze oogpotlood (her)ontdekt, maar ook een manier van aanbrengen. Hoe ik hem vroeger 'simpel' op mijn waterlijn aanbracht, zo breng ik hem nu aan als een lijntje op mijn bewegend ooglid (als een soort eyeliner). Nadat je het streepje hebt aangebracht, en dit mag erg messy hoor(!), vervaag je het een beetje met een wattenstaafje en voilá! En voor een nog intensere look trek je aan de buitenkant onder je oog ook nog een klein streepje (zie hierboven). De oogpotlood zorgt er voor dat je look niet heel strak is (zoals bij een eyeliner), maar maakt het een stuk nonchalanter! Try it!
Ik hoop dat dit artikel jullie beviel, ik hoor graag advies! Leave it below! 
kusss x
Oh en weet jij nog leuke blogs? Of heb je zelf een leuke blog? Laat het achter onder het kopje "read this", ik zal zeker een kijkje nemen en misschien wel meer meiden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks voor je reactie, super lief! Je kan altijd een antwoord terug verwachten, en als jij zelf ook een blog hebt bekijk ik die met plezier! ♥