maandag 15 april 2013

Quotes #1

Hey hey!
Poeh poeh, dat is al weer lang geleden; mijn laatste artikel. I'm sorry, I'm sorry. Maar laten we er maar niet te lang over doorgaan, er is namelijk weer een nieuw vers artikeltje online op myweeklybloglife en dat is natuurlijk super fijn! Tochhhh? :) Vandaag een artikeltje met niet te veel leesvoer, maar met toch een krachtige inhoud! Ik heb 10 quotes opgezocht die me aanspraken, en heb die verwerkt in verschillende afbeeldingen. Ik vind het zelf altijd een súper fijn gevoel geven als ik quotes lees. Het gevoel dat je niet de enigste bent, dat je denkt "Ha wat fijn, er zijn ook nog genoeg anderen die met dezelfde gevoelens worstelen!". Herkenning kan je niet alleen het gevoel geven van 'je bent niet alleen', maar het geeft je meestal ook een extra kracht om door te gaan! Ook roepen quotes wel eens verdriet bij me op, op een positieve manier, of ze maken me juist erg vrolijk! En soms zijn het ook echte 'wake up'-calls voor me. Ik hoop dat deze quotes deze gevoelens ook bij jullie opwekt, ik wens jullie veel plezier met het lezen en bekijken van de afbeeldingen! Klik op het plaatje voor een vergroting, maar de quote staat ook onder de afbeelding. Enjoy!
 Don't take life too seriously, 
you'll never get out of it alive.
Life is never easy, 
for those who dream.
Little by little, 
a little becomes a lot.
I know everything happens for a reason, 
but sometimes I wish I knew what that reason was.
You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last one...
If you want something you've never had,
than you've got to do something you've never done.
Love is life,
and if you miss love,
you miss life.
The only thing harder than walking away,
is not looking back.
Life's too short to worry,
life's too long to wait.
Happiness is a way of travel,
not a destination.
Dat waren alle quotes! Ik wil nog even duidelijk maken dat ik deze quotes niet zelf heb bedacht, en de afbeeldingen ook niet zelf heb gemaakt. Ik heb wel zelf de quotes en afbeeldingen samen gevoegd (en soms wat geknipt, geplakt en bewerkt aan de afbeeldingen).
Ik vind dit artikel wel voor herhaling vatbaar, want ik ben zelf dol op quotes! Hoe denken jullie daar over?
xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks voor je reactie, super lief! Je kan altijd een antwoord terug verwachten, en als jij zelf ook een blog hebt bekijk ik die met plezier! ♥