zondag 6 januari 2013

Coming soon: H&M shoplog!


Heey!
Waarschijnlijk hebben jullie hem allang doorgespit: het H&M magazine met de spring collectie 2013 is uit! Woehoee! Ook heb ik het blad goed doorgekeken, en ik heb natuurlijk gelijk een paar items besteld! Binnenkort kunnen jullie dus een shoplog verwachten met items van de H&M spring collectie 2013.
Wat erg opvalt is dat H&M dit keer veel kledingstukken heeft waar panterprint in verwerkt is! Super tof! Ook staat het blad vol met leuke bloemen printjes (en ook andere printjes zijn volop aanwezig!), lekkere warme wollen truien en super hotte gevlekte skinny jeans! Ik citeer uit de H&M:
Dit seizoen hebben we ons laten inspireren door een vrouwelijke stijl met een edgy twist: ga voor een combinatie van bloemenprints, zwart, pastel- en natuurtinten. Met een mix van verschillende prints val je zeker op. Voor een meer casual look combineer je een gebloemde broek met een effen blouse. Zelf kies ik een stoer bikerjack in een zachte kleur, één van mijn favorieten. Een andere trend is modern en grafisch. Ga voor zwarte en witte strepen, verschillende tinten blauw en een panterprint. De mix van zwart-witte en grafische prints is tijdloos, maar super trendy voor dit seizoen. (Ann-Sofie Johansson, hoofd designafdeling H&M)
Klinkt cool, maar wat nog cooler is dat je tot en met 6 januari geen verzendkosten betaald als je iets besteld op hm.com of de catalogus. Tot en met vandaag, dus bedenk je niet en surf snel naar de site! Veel online shop plezier! <3
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks voor je reactie, super lief! Je kan altijd een antwoord terug verwachten, en als jij zelf ook een blog hebt bekijk ik die met plezier! ♥