dinsdag 22 januari 2013

MyWeeklyBlogLife Leader!

Sorry dat ik vandaag geen beauty, fashion, lifestyle of DIY artikel heb gepubliceerd! Deze mededelingen waren nou eenmaal even van belang! Jullie kunnen snel weer leuke artikels verwachten!

Hee hoi!
Het eerste filmpje op VeraBeautyBlog is een feit! Het is de leader van mijn blog MyWeeklyBlogLife (en het wordt later waarschijnlijk mijn intro of outtro). Je kunt hem hieronder bekijken! Binnenkort zullen er meer video's online komen op dit kanaal! Ideeën voor video's zijn daarom van harte welkom!
Leader MyWeeklyBlogLife
Deze video is te bekijken op mijn kanaal!
Ook wil ik binnenkort een 'logo' maken voor mijn blog, die boven aan of ergens in de zijbalk wordt geplaatst. Als iemand hier nog creatieve tips voor heeft, leave it below! 
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks voor je reactie, super lief! Je kan altijd een antwoord terug verwachten, en als jij zelf ook een blog hebt bekijk ik die met plezier! ♥