woensdag 2 januari 2013

Happy new year!

Heeey!
Happy new year everyone! 2013 is aangebroken, woehoe! Met een positief gevoel kijk ik terug op 2012, het jaar waarin ik veel leuke dingen heb beleefd, nieuwe mensen heb ontmoet en waarin ik veel hoogte en weinig diepte punten heb gehad! Toch was het niet een erg bijzonder jaar, wat 2013 hopelijk wel gaat worden... Hoe was jullie 2012?
 Voor 2013 heb ik al veel mooie dingen op de planning staan! Met school ga ik één week op uitwisseling naar het buitenland, Spanje om precies te zijn! Ik trek bij een vreemd gezin in, wat me super spannend lijkt maar zó leuk! Ook wordt ik in 2013 eindelijk 16, en kan ik dus (legaal) uit! Ik verheug me er nu al op, ein-de-lijk mag ik (legaal) uit! Veel van mijn vriendinnen moeten ook nog 16 worden, dus ik moet veel sweet sixteen party's bezoeken: super vet natuurlijk! Ook ga ik in de zomervakantie met mijn beste vriendin op vakantie! Oké, oké mijn ouders gaan ook mee. Maar dan nog! We gaan de camping helemaal op zijn kop zetten! En dit zijn natuurlijk niet alle leuke dingen die ik zal meemaken in 2013, dus het kan alleen nog maar vetter worden! Hebben jullie al leuke vooruitzichten voor in 2013?
Na alle feestdagen ben ik in de breedte wel iets gegroeid, dus de eerste paar dagen zal ik veel gaan sporten en gezond gaan eten. Dat wordt dus veel water drinken, en fruit in plaats van oliebollen! Maar I don't care, komt helemaal goed! Ook ga ik deze laatste vakantiedagen nog even flink met school bezig, wat hard nodig is! En zo begint dus mijn 2013, en eindigt mijn vakantie... Wat gaan jullie nog doen?
2013 will be my year! Ik hoop dat het ook jullie jaar wordt! Ik wens iedereen heel veel geluk in 2013, en mogen al je wensen en verlangens maar uitkomen! Happy 2013! ♥
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks voor je reactie, super lief! Je kan altijd een antwoord terug verwachten, en als jij zelf ook een blog hebt bekijk ik die met plezier! ♥