dinsdag 7 mei 2013

Favoriete apps van dit moment!

Heeyy!
Ja, ja... Ik schrijf veel artikels dat te maken heeft met smartphones... Verslaafd! Haha, nee dat valt nog mee opzich! :) Maar ik vind het zelf altijd wel leuk om dingen over mijn mobiel te lezen of te bekijken! Je draagt hem namelijk veel bij je, en het is wel het ultieme anti verveel dingetje! Vandaag geen 'Apps #3' of een artikel over gave mobielhoesjes... Nee ik ga het hebben over mijn favoriete apps van dit moment! Bij elke app een kleine uitleg, en guess what... Ze zijn allemaal gratis te vinden in jou appstore! Enjoy en downloaden maar!
(ik begin met het grootste plaatje)
1 - wtf.nl In deze app kun je allerlei nieuwtjes lezen van over de héle wereld. Grappige records, opmerkelijk nieuws (waarbij je ook serieus "WTF!" denkt), nieuws over de sterren en er is soms zelfs tijd voor een serieus nieuwtje! De app is erg handig en ziet er mooi en overzichtelijk uit!
(nu ga ik van linksonder naar rechtsboven)
2 - Candy Crush Saga Dit is een super leuke game die verslavend werkt! Je moet telkens snoepjes in rijtjes van minimaal 3 weg poppen. Hoe verder je komt, hoe moeilijker het wordt:  van nieuwe extra snoepjes tot kleverige gelatine! Het is wel handig dat je voor deze app Facebook gebruikt, maar dit hoeft niet per se. Deze app is ook een leuke tip voor je moeder, want ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dit ook erg verslavend voor haar werkt!
3 - Zesjescultuur Loveeeeee this app! Hij is zó handig! Naja, tenminste voor mij dan op dit moment! Hiermee kan je berekenen wat voor cijfer je moet halen om een voldoende te staan!  Je vult heel simpel alle cijfers die je hebt gekregen (+de weging) in, vult de weging van de komende toets in en hoppa! Je kunt je rekenmachine dus helemaal achterwege laten! Sta je wel allemaal voldoendes en denk je; "deze app heb ik dus niet nodig"? Think twice! Je kan ook berekenen wat voor cijfer je moet halen als je bijvoorbeeld een 7, 8 of 9 wilt staan! Handig!
4 - Sit ups Deze app is er om je buikspieren te trainen, en als je niet zoals mij je elke dag aan het schema houdt heb je binnen no-time een sixpack! Als je deze app nieuw download moet je eerst even een oefening doen, waarna de app een trainingsschema voor je maakt. Je houdt je mobiel horizontaal vast boven je buik en doet het aantal sit ups dat is aangegeven, met tussendoor pauzes. Nadat je dat voltooid hebt moet je aangeven of je het makkelijk, moeilijk of precies goed vond. Aan dat antwoord past de app je schema dagelijks aan! Echt heel handig, en ook nog eens gratis!
5 - Happy Jump Dit is een schattig spelletje die de tijd dood als je je verveeld of moet wachten. Het werkt ongeveer zoals Doodle Jump, alleen ben je nu een schattig puddinkje die regenbogen uitblaast als hij/zij een extra grote coin 'opeet'. Met de coins die je tijdens de games vind kun je de pudding versieren, of bijvoorbeeld verder spelen met een ijsje of cupcake! 100% cute!
6 - ondertussen.nl Nog een nieuwsapp! :) Deze app richt zich vooral op nieuws voor (en door) jongeren. Je leest nieuws over de hele wereld, maar ook nieuwtjes uit Nederland worden opgepikt. Wel lijkt het nieuws soms een beetje op de app wtf.nl (of andersom), maar dit is ook wel logisch. Met de wekelijkse blogartikels onderscheid de app zich ook, en deze zijn leuk om te lezen en geven je een kijkje in iemands anders leven en/of bevatten goede tips voor bepaalde dingen! De app is zeker het downloaden waard, en hij is toch gratis! ;)
7 - My data manager Altijd een dure rekening op de deurmat omdat je weer over je internetabonnement heen bent gegaan? Download snel my data manager! De app houdt bij hoeveel mb je aan internet gebruikt, op wi-fi en mobiel internet. Hij staat 24/7 in je meldingenschermpje, en zo is je internetgebruik ieder moment van de dag simpel te checken en heb je geen last van irritante meldingen. Ook weergeeft het welke apps het meeste internet kosten, ook wel handig om te weten op zich! Ik vind de app heel fijn, want het houdt je goed op de hoogte van je gebruik!
8 - Test My Friends Dit is een soort quiz waarbij jij vragen over je vrienden moet beantwoorden en je vrienden over jou! Een uitgebreidere uitleg kun je lezen in dit artikel! Een erg leuke app in ieder geval! :)
Dit zijn mijn favoriete apps van dit moment, en ik raad ze jullie zeer aan om te downloaden! Alvast een fijn lang weekend hihi, en voor degene die nog vakantie hebben: fijne vakantie!
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks voor je reactie, super lief! Je kan altijd een antwoord terug verwachten, en als jij zelf ook een blog hebt bekijk ik die met plezier! ♥