maandag 6 mei 2013

Persoonlijke update #1

Heey!
Vandaag heb ik een persoonlijke update, mijn eerste! Ik hou er niet zo super veel van om over mezelf te praten, maar dit artikeltje was toch even belangrijk om te maken! Ik ga jullie hierin namelijk vooral vertellen wat er gaat gebeuren met de artikels de komende tijd, en eigenlijk is dit artikel dus niet eens erg persoonlijk! Ik ga het proberen kort te houden! :)
Ik ben al een tijdje 'back' op mijn blog, en het bevalt me tot nu toe erg goed! Ik vind het fijn om zo nu en dan artikeltjes te typen, en krijg er steeds meer regelmaat in. Al hoewel... Soms gaan dingen nog erg met moeite! Dit komt voornamelijk omdat de voorgaande periode erg druk en onregelmatig was. Ik was erg druk met school (hè, altijd weer die school als smoes gebruiken: bah! hahaha), sport en andere activiteiten. En onder de categorie 'andere activiteiten' vielen nogal veel dingen; ik kan jullie wel zeggen dat ik mega druk was! Ik had daarom wel artikels voor geschreven om  later te publiceren, maar ik had niet altijd tijd om even snel achter mijn computertje te kruipen om iets te uploaden wat ik al klaar had staan. Dus heel erg sorry daar voor! En ik bied jullie gelijk nogmaals mijn excuses aan, ook in de komende periode zal er niet met regelmaat gepost worden. Ik heb het druuuukkk! Vooral met school, de laatste periode is zeer, maar dan ook erg zeer, belangrijk voor mij! En dat samen met het warme weer... In mijn vrije tijd zit ik dan liever in de tuin dan achter mijn bureautje...  Maar natuurlijk blijf ik schrijven! Ik probeer 2 artikels per week online te zetten, maar ik kan nu al zeggen dat dit me niet altijd gaat lukken: I'm so sorry! Ik weet ook dat ik niet zo heel veel lezers heb, en al helemaal niet veel vaste lezers, dus zo'n probleem zal het niet zijn. Maar ik wilde dit toch maar even melden en alvast sorry zeggen!
Bedankt voor het lezen van mijn niet zo persoonlijke 'persoonlijke update'! 
Kuzzz, :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks voor je reactie, super lief! Je kan altijd een antwoord terug verwachten, en als jij zelf ook een blog hebt bekijk ik die met plezier! ♥