maandag 6 mei 2013

Leuke phone cases (+verkoopsite)!

In dit artikel gebruik ik alleen Nederlandse verkoopsites! Binnenkort een artikel met buitenlandse verkoopsites! Kopen is dan op eigen risico, maar de meeste sites zijn 100% betrouwbaar: maar daar binnenkort meer over!
Hoi!
In dit artikel laat ik een paar leuke phone cases zien inclusief de prijs plus de site waar je hem kunt kopen! Hopelijk zitten er voor jullie ook een paar leuke tussen (of allemaal!) en kunnen jullie na dit artikel jullie hoesjesverzameling ietsjes uitbreiden! Enjoy!
Aztec hoesje, in rose en blauw verkrijgbaar €6,95 
(iPhone4)
Hoesje met vlag €11,95
(voor meerdere mobielsoorten)
Hoesje met giraffe, in meerdere diersoorten verkrijgbaar €21,95
(iPhone 5)
Hoesje cassetteband, in meerde kleuren verkrijgbaar €2,11
(Samsung Galaxy S2)
Hoesje Coca Cola €23,95
(iPhone 5)
Hoesje zeepaard €10,30
(HTC One X)
Hoesje Hello Kitty €17,95
(Samsung Galaxy S3)
Hoesje Game Boy €9,95
(iPhone 4)
Dit waren een paar hoesjes die ik spotte on the web, en die ik echt súper tof vond! Het zijn bijna allemaal siliconen hoesjes, daar ben ik nou eenmaal dol op (net zoals de meeste mensen)! Ik heb geprobeerd hoesjes uit te kiezen van verschillende mobielsoorten, maar het is algemeen bekend dat er voor de iPhone's een ruimere keus is aan leuke hoesjes! Maar vergeet vooral niet de vermelde sites te bezoeken! Daar vind je nog véél meer hoesjes, ook voor jou mobiel! Have fun, en stuur me een picture van je nieuwe hoesje als je er een gekocht hebt! Vind ik leuk om te zien! En voor nu, slaap lekker! ;)
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks voor je reactie, super lief! Je kan altijd een antwoord terug verwachten, en als jij zelf ook een blog hebt bekijk ik die met plezier! ♥